2013. december 14., szombat

1.rész

Meghoztam az első részt! Sikerült nagy nehezen bemásolnom a telómról. Megérdemelnék egy Oscart.(nem tudom miért, de jó lenne) Olvasgassátok!

*Harry
A srácokkal egy hatalmas koncertet nyomtunk le. A Directionerek most is, mint mindig sikítoztak. Elvégre jó tudni, hogy vannak rajongóink. Épp az öltözők felé igyekeztünk amikor meghallottam Gemma hangját. Telefonon beszélgetett, jobban mondva veszekedett valakivel. Jó pár dolgot elcsíptünk.
(ami dőlt betűs azt Anne mondja a telefonba és azt Harryék nem hallják)
*-De anyu el kell neki mondani!
-Miért?
-Hogy miért? Mert joga van tudni! Az isten szerelmére, anyu! Harry 19 éves csak tudhatja!
-Jó akkor mond el neki!
-Miért is én mondjam el?
-Mert csak! A te dolgod!
-Az enyém? Óh, igazad van! Végül is én küldtem árvaházba, én vettem el tőle a boldogságot, a szabadságot mindent!
-Kérlek! Te vagy a közelében. Meg te hoztad föl, hogy mondjuk el neki!
-Jó! Egy feltétellel!
-Találkozhattok vele, amint visszaértetek Londonba!
-Oké elmondom neki. Szia szeretlek!
-Én is szia!*
Mi csak álltunk ott bambán, mikor Gemma megfordult.
-H-harry, mi-mióta ácsorogtok ott?-kérdezte riadtan, majd folytatta-Az egészet hallottátok?
-Miről van jogom tudni?Miről vagy Kiről kell tudnom?-válaszoltam kérdésére egy, bocs két kérdéssel- Gemm talán te vagy E.T?
Mindenki röhögni kezdett, még a Nővérem is. Vajon mi volt olyan vicces a kérdésemben?
-Komolyan E.T? Hát te nagyon fáradt lehetsz tesó!
-Ne oktass ki Zayn! Inkább hívd fel Pezzát!
-Jól van na! Nem kell megenni a fejemet....
-Mit lehet enni?
-Niall! Semmit!
-De, Harry! Zayn azt mondta MEGENNI, szóval valamit meg KELL ennem!
-Fogd be! Bocs mit kezdtél el mondani mielőtt-ránéztem a szöszire-VALAKI félbeszakított?
-Meg kéne hallgatnunk Gemma válaszát. Nem?
Ja, tényleg Gemma! Majdnem kiment a fejemből. Basszus, hogy felejthetem el a saját testvérem? Ez kész!, valaki vágjon fejbe!
-De igen, igazad van Zayn! Nos!-fordultam nővérem felé-Miről kell tudnom?
-Inkább kiről!-jajj Gemm így is bonyolult ez az egész, hmm, de vajon ki lehet az?
-Éééss, kiről?
-Előbb öltözzetek át utána otthon elmondom. Jó?-nehezen rábólintottam, mert furdal a kíváncsiság.
Gyors átöltöztünk, majd rohantunk a kocsihoz. A hazafele vezető úton végig azon gondolkodtam, hogy ki lehet az.



Hát ez lenne az első rész. Véleményeteket komiban megmondhatjátok, és ha minden igaz holnap hozom az új részt. Pusszancs. Annie voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése