2013. december 14., szombat

Prológus

A mai is, mint minden nap ugyanúgy kezdődött. Reggel felkelés, majd a reggeli teendők.
Utálom az árvaházat!, mindennap jelentkezni kell reggeli előtt, nehogy azt higgyék elszöktem.
Chh, itt még mindig jobb, mint az állítólagos otthonomban a valódi szüleimmel.
Árvaházba küldtek még mielőtt beszélni tudtam volna.
Azt hajtogatták, hogy Harry és Gemma érdekében.
Ja tényleg, még nem is említettem. Annabelle Styles a becses nevem.
A sors egy szerető nővérrel-aki minden hónapban felhív- és egy mostmár sztár báttyal jutalmazott.
Igen Harry Stylesról beszélek, aki azt se tudja, hogy van egy húga.
 Szuper. Mit mondhatnék még...Öhm, ja igen, 16 múltam szeptember 13-án.
Az árvaházi lányok azt mondják, milyen szerencsés vagyok, hogy a családnevem megegyezik ez sztáréval, és, hogy azon a napon van a szülinapom, mint Niall Horannek. Ha tudnák az igazságot....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése