2013. december 16., hétfő

2.rész

Hát nem sikerült vasárnapra hoznom, de ma volt időm befejezni és felrakni. Egy fontos dolog még! A következő részt majd csak JANUÁRBAN tudom hozni mivel, nevelőapum hazajön karácsonyra és szünetben nem lesz időm írni. Addig is legyetek jók, iratkozzatok fel, osszátok faceen vagy ahol tudjátok és a legfontosabb: !!!!KOMIZZATOK!!!! 
 Puszi: Annie


*Harry
Beparkoltam a garázsba, majd mindenki bement a házba. Én is kíváncsian futottam be, de nem kellett volna, mivel megbotlottam... Kevinbeen?
-Louis?
-Hmm?-persze már ez is hűtőben lóg.
-Mit keres Kevin a nappaliban a földön? Hmm?
-He?-nem érti. Lenéztem a szőnyegre ahol a plüssgalamb pihent.
-Hahh! Keviiiiin!!-Áá kiszakad a dobhártyám.
-Louis lehetne halkabban? Nem hallom magam a tükörben!-Zayn, Zayn, Zayn! Ajajj ebből a mondatból még baj lesz!
-Így jártál Zaynie baba. Vegyél hallókészüléket! Blee!-istenem, tisztára, mint a dedóban. És lám végszóra megérkezett Gemmi is.
-Sziasz...... Hát itt meg mi van?- ja tényleg, Louis a földön, Zayn rajta ül és Kevinnel(!!) püföli. Répaimádó barátocskám kegyelemért könyörög. Liam a kanapén ülve videózza őket, Niall meg... Tényleg hol van Niall?
-Csak a szokásos-jött be a konyhából, ki gondolta volna, a szöszi-amúgy szia Gemm!
-Na jó üljetek le a seggetekre, ha kíváncsiak vagytok, arra a valakire!-erre bezzeg mindenki leül a kanapéra, és környékére. Fhúú, ahogy végignézek a fiúkon, úgy ülnek, mint, mint ,mint a suliban. Komolyan! Mindenki néma csöndben ül a pici popóján és úgy nézik Gemmát, mintha ő lenne az osztályfőnök.
-Anyuék még legalább 3 évig titokban akarták tartani,de mivel meghallottátok a telefonbeszélgetést, ezért el kell mondanom. Kérdés?- na jó! Én ebből már semmit sem értek! Kit akartak titokban tartani előlem? Valahogy most még is azt kérdezem, hogy miért? Vajon ez a valaki tudhat rólam? Áá, biztos tud róla, hogy ki vagyok, hisz ki NEM tudja? Na jó, ez azért túlzás. Gemma kérdés kérdésére (xd) a szöszi felrakta a kezét.
-NEM kajával kapcsolatos kérdés?- letette, erre mindenki kuncogni kezdett, de megláttuk, hogy milyen szúrósan néz ránk Niall is és Gemma is, ezért ráhagytuk.Most Liam jelentkezett.
-Értelmes kérdés?- bólintással jelezte, hogy igen.-Akkor mondjad!
-Ez a személy, akit még nem ismerünk, ismer minket? Vagyishogy, tudja kik vagyunk?- hmm, megfogalmazás csillagos ötös! Iróniát érzitek ugye? Igen? Igen, akkor jó.
-Jó kérdés Leyuum! Viszont tanulj meg fogalmazni!
-Ne köss belém Zayn!- erre megsértődött mindkettő barna szemű óriáscsecsemő.
-Ráhagyjátok a veszekedést?-rohadtul unom a veszekedéseket, amik az ilyen hülyeségek miatt kezdődnek- Köszönöm!
 -Jó kérdés Liam, és igen tudja kik vagytok.-Gemma.
-Úúú! Had én, had én!- ugráltam a kanapén ülve.
-Oké öcsi mondjad!
-Ki ez a valaki? És miért nem akarták anyuék, hogy tudjak róla? Egyáltalán honnan ismer? És, és, és mi volt az a mondat a beszélgetésetekben, hogy: 
"Az enyém? Óh, igazad van! Végül is én küldtem árvaházba, én vettem el tőle a boldogságot, a szabadságot mindent!" Hmm? Megtudhatjuk?
-Harry! Akiről most beszélni fogok az..............


Haa? Na vajon ki lehet? A tippeket komiba kérem és majd hozom a kövi részt JANUÁRBAN! Addig is sziasztok!

4 megjegyzés:

  1. Csaknem a rejtélyes lány az árvaházból? Amúgy tök jó a sztorid és bocsi, hogy lopom a neved! pusszancs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd kiderül! köszi és nem baj, hogy lopod a nevem, rád biztos illik <3
      puszi: Annie

      Törlés
  2. Hali! Nagyon jó a blogod! Meglepi! http://mylifeonthehighschool.blogspot.hu/2014/03/1-dij.html

    VálaszTörlés
  3. Akirol beszelt az a huga. Es minel elobb jelentkezz!!!:D Pls:)))

    VálaszTörlés